Dopravné podmienky

POPLATKY ZA PREPRAVU, BALNÉ A MOŽNOSTI PLATIEB
 
- Pri platbe bezhotovostným bankovým prevodom si predávajúci za dopravné účtuje:
 
Slovenskou poštou s doručením 3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu – 2,90 €
 
- Pri platbe na dobierku si predávajúci za dopravné účtuje:
 
Slovenskou poštou s doručením 3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu – 2,90 €
 
- Spoločnosť PARACORD s.r.o. si balné neúčtuje.
 
-  Poplatok za dopravu a balné pri nákupe nad 30,- € neúčtujeme iba pri objednávke so slovenskej verzie e-shopu (paracordnaramky.sk) s dodaním iba na území Slovenskej republiky.
 
- Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.
 
- Predávajúci môže zaslať tovar, ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo dohodnuté v objednávke.
 
DODACIE PODMIENKY
 
- Priemerná doba expedície nášho tovaru sa pohybuje v rozmedzí 1-5 pracovných dní, v závislosti od množstva tovaru a dostupnosti na sklade. Doba expedície pri neočakávaných okolnostiach sa môže predĺžiť, v takomto prípade kupujúci bude telefonicky oboznámený. V zriedkavých prípadoch sa stáva, že Vašu objednávku nie sme schopní vybaviť, lebo medzičasom môže byť tovar vyradený z predaja výrobcom alebo dodávateľom bez toho, aby nás o tom upovedomil. V takomto prípade Vás tiež budeme bezodkladne informovať a budete mať možnosť objednávku stornovať alebo vybrať si podobný tovar. K expedičnej dobe si musíte pripočítať čas (2-3 dni) potrebný na doručenie pri zaslaní poštou, pri dodaní prepravnou spoločnosťou je to do 48 hodín. Pri doručení zásielky prepravnou spoločnosťou je potrebné uviesť do adresy doručenia mobilné telefónne číslo (priamo vo formulári záväznej objednávky), Taktiež doporučujeme uviesť adresu, na ktorej sa cez deň zdržujete, nakoľko prepravná spoločnosť vykonáva donášku spravidla počas normálneho pracovného času. Predávajúci nenesie zodpovednosť:
 
•    za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou.
•    poškodenie zásielky zavinené poštou resp. prepravnou spoločnosťou
•    prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu /dodávateľa/ v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
 
- Každý kupujúci je informovaný e-mailom o všetkých zmenách stavu jeho objednávky. Status objednávky si môže skontrolovať po prihlásení sa v systéme.
 
- Tovar dodávame na celom území Slovenskej republiky. 
 
- Zásielka s tovarom vždy obsahuje faktúru (doklad o kúpe tovaru).
 
- Ak Vám tovar nebol doručený ani do 7 dní po našom e-maile, kontaktujte nás prosím. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom alebo telefonicky.